Середа
24-Кві-2024
20:35:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 ЗАКЛАД
ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 
"САПОЖИНСЬКА ГІМНАЗІЯ
КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Головна Реєстрація Вхід
Нормативна база НУШ »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

,

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1021 від 13 липня 2017 року

 

Про організаційні питання запровадження
Концепції Нової української школи у
загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня

 

З метою реалізації Концепції Нової української школи, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-p «Пpo схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року», НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

1) план заходів щодо запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня на 2017 - 2018 pp.;

2) орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі.

2. Органам управління освітою забезпечити:

1) участь педагогічних працівників у відповідних заходах (тренінгах, вебінарах тощо);

2) заохочення (матеріальне і моральне) педагогічних працівників, які беруть участь в експерименті;

3) комплектування загальноосвітніх навчальних закладів обладнанням для діяльнісного навчання, враховуючи орієнтовний перелік засобів навчання;

4) загальноосвітні навчальні заклади оргтехнікою для оперативного видруку навчальних матеріалів.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

 

               Міністр Л. М. Гриневич

Читати повністю►


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 13 грудня 2017 р. N 903-р

Київ

Про затвердження плану заходів на 2017 - 2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа"

Із змінами і доповненнями, внесеними
 розпорядженням Кабінету Міністрів України
 від 22 серпня 2018 року N 592-р

1. Затвердити план заходів на 2017 - 2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа", що додається.

2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській держадміністраціям:

забезпечити виконання затвердженого цим розпорядженням плану заходів;

подавати щокварталу до 10 числа наступного місяця Міністерству освіти і науки інформацію про стан виконання зазначеного плану заходів для її узагальнення та подання до 25 числа наступного місяця Кабінетові Міністрів України.

 

Прем'єр-міністр України

В. ГРОЙСМАН

Читати повністю►


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

    21.08. 2013                                                                    №  1222

 

     Про затвердження орієнтовних

     вимог оцінювання навчальних

     досягнень учнів із базових дисциплін

     у системі загальної середньої освіти

 

З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану, що додаються.

2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Заступник міністра                                                    Б.М. Жебровський

Завантажити повну версію►

 


 

Додаток

до наказу МОН України

від 19.08.2016    №1009 

   

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних

 досягнень учнів початкової школи

 

Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:

­ у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів 2 класу;

­ у 2-­4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;

­ у 1-­4 класах з усіх предметів варіативної складової.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12­-бальною шкалою:

з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури (мовний і  літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство».

Виявлення рівня навчальних досягнень учнів відбувається в процесі контролю.

Завантажити повну версію►

 


ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ

«ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДУ
ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»

Цей стандарт, розробило Міністерство освіти і науки України, а затвердило Міністерство соціальної політики України.

Професійний стандартвизначає необхідні компетентності, знання та вміння вчителів початкових класів.Загалом у цьому документі виділено вісім основних функцій, які має здійснювати вчитель початкових класів:

  • планування і здійснення освітнього процесу;

  • забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі та родині;

  • створення освітнього середовища;

  • рефлексія та професійний саморозвиток;

  • проведення педагогічних досліджень;

  • надання методичної допомоги колегам з питань навчання, розвитку, виховання й соціалізації учнів початкових класів закладу загальної середньої освіти;

  • узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація педагогічній спільноті;

  • оцінювання результатів роботи вчителів початкових класів закладу загальної середньої освіти.

Для кожної функції конкретизовано професійні компетентності, знання, вміння та навички, якими має володіти педагог.

Цей стандарт підготували відповідно до нової «Методики розроблення професійних стандартів», яку Міністерство соціальної політики України  затвердило Наказом № 74 від 22.01.2018.



ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової освіти

1. Цей Державний стандарт визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти (додаток 1), загальний обсяг їх навчального навантаження у базовому навчальному плані початкової освіти (додаток 2) та форму державної атестації.

2. У цьому Державному стандарті терміни вживаються у такому значенні:

1) здобувач освіти — здобувач освіти на першому рівні повної загальної середньої освіти;

2) початкова освіта — перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, інших нормативно-правових актах.

Читати повністю►

 


 

Міністерство освіти і науки

опублікувало типові освітні програми для 1–2 класів Нової української школи.

Відповідні документи розмістили на сайті МОН.

Типова освітня програма розроблена під керівництвом О.Я. Савченко

 


 

Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503

“Про переліки навчальної літератури, рекомендованої

Міністерством освіти і науки України

для використання у закладах загальної середньої освіти”

Завантажити►

Пошук

Погода

Вхід на сайт

Календар
Народний календар

Друзі сайту